שמאי מקרקעין חוות דעת לבית משפט

סכסוכים הם אף פעם לא נעימים. בנדל"ן הם גם בדרך כלל יקרים מאוד. בין אם מדובר על סכסוך בין שכנים, בין בני משפחה, בין שותפים, בין קבלן לרוכש דירה, חשוב להגיע לבית המשפט מצויידים בחוות דעת מקצועית שתתמוך בתביעתכם.

חוות דעת מסודרת תשנה את התביעה כולה, ותאפשר לבית המשפט לקבל תמונת מצב ברורה ואיכותית לגבי הנכס ומהות הסכסוך. מה גם שלא תרצו להיות מופתעים אם הצד השני יציג חוות דעת מטעמו ואתם נותרתם בלי מילים נכון? אז בכדי לסיים את הסכסוך מהר ולטובתכם, הזמינו חוות דעת של שמאי מקרקעין מוסמך ותשפרו פלאים את סיכוייכם בבית המשפט.

 

לעיתים סכסוכים בענף הנדל"ן מתגלגלים לפתחו של בית המשפט. בין אם מדובר בסכסוך בין שכנים או בין רוכש נכס לקבלן, הסכסוכים לרוב מסתכמים בכסף.

בעת הגשת תביעה או כתב הגנה, מומלץ לצרף מסמכים וחוות דעת מקצועיות אשר יסייעו לכם בהליך המשפטי, וייתנו לשופט כלים להבין טוב יותר את הטענות שלכם אל מול הצד השני. כאשר מדובר בסכסוך שמקורו בנדל"ן, חשוב להזמין שמאי מקרקעין חוות דעת לבית משפט מאחר ושמאי מקרקעין הוא האוטוריטה הבלעדית בתחום הנדל"ן.

רוני רווח שמאי מקרקעין הינו משרד וותיק ומנוסה המתמחה בכל תחומי השמאות ועורך שומות לבתי משפט בהתאם לצרכי הלקוח.

 

שמאי מקרקעין חוות דעת לבית משפט – כל הפרטים

אם אתם נמצאים בתהליך של סכסוך אודות בעלות על נכס, תהליך של תביעה אזרחית, שותפות שהתפרקה, סכסוך בדיור מוגן ועוד, אתם כנראה זקוקים לשירותו של שמאי מקרקעין חוות דעת לבית משפט. בליווי צמוד עם עורך הדין שלכם, יכין השמאי חוות דעת מקצועית וברורה אשר תיתן לבית המשפט תמונה מקיפה של מצב הנכס נשוא המחלוקת.

חוות הדעת תכלול תצהיר המפרט את פרטי השכלתו ונסיונו המקצועי של המומחה בתחום הנדל"ן בכלל ושמאות המקרקעין בפרט.

בנוסף ובמקרה בו יידרש לכך, יגיע השמאי פיזית לבית המשפט לצורך מתן עדות וחקירה אודות חוות דעתו.

מומחיות בתחום שמאי מקרקעין לבית משפט

חשוב לזכור, השופט איננו איש מקצוע בתחום הנדל"ן, ולכן הגשת תביעה באמצעות עורך דין היא רק חצי עבודה, ולעיתים לא תיתן לשופט שלכם תמונת מצב ברורה לגבי הסוגיה המשפטית. בכדי לתת "שיניים" לתביעה שלכם, עליכם לצרף אליה חוות דעת מקצועית של שמאי מקרקעין חוות דעת לבית משפט בה יפרט השמאי את השכלתו, מומחיותו ונסיונו המקצועי, ויאפשר לבית המשפט לקבל הסבר מפורט של הסוגיה המשפטית שבנדון.

תו תקן של איכות

רוני רווח שמאי מקרקעין מוכר בזכות מומחיותו ומקצועיותו בעריכת חוות דעת מקצועיות לבתי משפט. אנו מתחייבים למתן שירות מקצועי ואיכותי במהלך הכנת חוות הדעת ולאחריה, בכל שלב בו נידרש לכך.

 

שמאי מקרקעין לבית משפט

אם אתם נמצאים במצב של סכסוך אודות נכס, עליכם לשמור על הזכויות שלכם. סכסוכים סביב נכסים היא תופעה מוכרת ומצערת היכולה להיגרם בעקבות מצבים שונים, בין אם שותפות שהתפרקה, קבלת נכס בתנאים שונים מהחוזה ועוד. במקרה של תביעה, תידרשו לשירותיו של שמאי מקרקעין לבית משפט שייתן לכם חוות דעת מפורטת. הכירו את רוני רווח שמאי מקרקעין איש המקצוע לו אתם זקוקים.

שמאי מקרקעין לבית משפט – מה זה אומר?

בכל מצב כדי להעריך את שווי הנכס נזדקק לשירותיו של איש מקצוע. תחום השמאות הינו תחום מומחיות המסביר איך להעריך נכסים תוך הבנה נרחבת של פרמטרים רבים ושונים דוגמת מיקום הנכס, שטחו, מצבו התכנוני והמשפטי, מצבו הפיזי והתחזוקתי ועוד. מובן כי כשמדובר בסוגיה משפטית, נדרשת הבנה נרחבת אף יותר בתחומים נוספים. שמאי מקרקעין לבית משפט צריך להיות מומחה בתחום השמאות אך גם בתחום המשפט. עליו להיות מסוגל להבין את סוגיות הנדל"ן המוכרות ולדעת כיצד לתת חוות דעת מיטיבה ומקצועית. ברור שאיש המקצוע אינו עורך דין או מומחה בתחום המשפט, אך עדיין תוכלו לבחור באיש מנוסה מספיק שמבין את ההשלכות השונות של חוות הדעת ובקיא בסוגיה הרלבנטית.

תהליך העבודה

תהליך העבודה כולל את הערכת הנכס בידי מומחה, באמצעות חוות דעת המציגה את כלל המידע הרלוונטי לגבי אותו נכס. השמאי יערוך ביקור בנכס ובסביבתו, ישקף את מצבו התכנוני המלא של הנכס, לרבות פירוט זכויות הבניה וההתאמה למסמכי הרישוי מתיק הבנין, יסקור את מצבו המשפטי של הנכס, לרבות התאמה בין הנכס לבין פרטי הרישום, התאמה להיסטוריה חוזית רלוונטית ועוד. בנוסף יערוך השמאי סקר שוק רלוונטי בהתאם לסוג הנכס וחוות הדעת המבוקשת, ויבצע התאמות בין נכסי ההשוואה לבין הנכס המוערך, וכן יערוך תחשיב מפורט וברור לגבי שווי הנכס על סמך ממצאי הבדיקה עד כה.

לחוות הדעת יצרף השמאי תצהיר משפטי המפרט את השכלתו וניסיונו המקצועי.

המשרד שלנו

הבירוקרטיה והלחצים שהליכים משפטיים מספקים לנו הינם בולטים וניכרים. אל תיקחו סיכון בתחומים אלו, אתם רוצים שהמשפט יעבור על הצד הטוב ביותר ותוכלו לחיות את חייכם בראש שקט. בדיוק בשביל זה, כדאי לשכור את שירותיו של רוני רווח שמאי מקרקעין המתמחה במגוון תחומים וביניהם סוגיות משפטיות ויצירת חוות מותאמת.

שמאי מקרקעין לבית משפט בעל ניסיון וידע רב

ליצירת קשר

מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם!

הערכת שווי נכס - פונים אל המומחים

הערכת שווי נכס

קיימים מקרים שונים בהם אנו נזקקים להערכת שווי הנכס שברשותנו. בין אם מדובר בהערכה לצורך מימון עסקה, הערכה לצורך רכישה או מכירה, הערכה לצורך פירוק

קרא עוד »
ערעור על היטל השבחה - היעזרו בבעל מקצוע

ערעור על היטל השבחה

היטל השבחה הינו מס הקבוע בחוק אותו עלינו לשלם לועדה המקומית לתכנון ולבניה בגין עליית שוויים של המקרקעין שברשותנו בעקבות אישור תכנית, מתן הקלות או

קרא עוד »