שמאי מקרקעין באשדוד

שמאים באשדוד

אם אתם עומדים למכור או לרכוש נכס, או אולי זקוקים לחוות דעת לבית משפט לצורך פירוק שיתוף, או הערכה של דמי שכירות ראויים עקב סכסוך עם קבלן שמאחר במסירה – אתם זקוקים לשירותי שמאות מקרקעין. תושבי אשדוד, אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עוד היום עם משרד רוני רווח שמאי מקרקעין הותיק והמנוסה. מומלץ לכל מי שמחפש שמאי מקרקעין באשדוד להיכנס ולקבל ייעוץ ראשוני ללא עלות.

מי זקוק לשירותו של שמאי מקרקעין באשדוד

ישנם מספר תרחישים המצריכים חוות דעת של שמאי מקרקעין, בין אם מדובר בהערכת שווי סטנדרטית לצורך רכישה/מכירה של נכס, דמי שכירות ראויים עקב סכסוך בין משכיר לשוכר, חוות דעת לבית משפט, שמאות לצורך פירוק שיתוף (גירושין או חלוקת ירושה), הפחתת מיסים והיטלים, לרבות היטל השבחה.

כשמדובר בנדל"ן, אין להקל ראש בדבר ואל לנו לחשוב שאנו מסוגלים לבצע זאת לבד. נדרשת הבנה מעמיקה של השוק, של נכסים והתמחות במגוון תחומים. כללים אלו חלים בכל רחבי הארץ, המשרד שלנו מעניק שירותי שמאי מקרקעין באשדוד ובערים מרכזיות נוספות.

הבהרות נוספות

שימו לב, בדיקת נכס, מצבו התכנוני והמשפטי, וקביעת שוויו מבוצעים אך ורק ע"י שמאי מקרקעין מוסמך. בדיקת עורך דין או סוכן נדל"ן איננה מספקת ועלולה להציג את מצב הנכס באופן שגוי. מומלץ להשקיע בבדיקות טרם ביצוע עסקה מאשר לגלות מאוחר מדי כי קיימות תקלות העשויות למנוע קבלת מימון או כרוכות בהוצאות כספיות גבוהות ומיותרות. בחרו באיש מקצוע עליו אתם סומכים ויודעים כי הוא מבין בכל הנושאים הרלוונטיים. החלטה זו תמנע מכם הפסדים כלכליים ניכרים. בנוסף, יכולה ההחלטה להשתמש בשירותיו של שמאי מקרקעין באשדוד לסייע לכם למקסם את ההשקעה בנכס בו אתם מעוניינים ולהניב רווחים משמעותיים.

יוצאים לדרך

פנו עוד היום למשרדנו רוני רווח שמאי מקרקעין, משרד ותיק ומומלץ במרכז הארץ. אנו מתחייבים לשמירה על איכות ומקצועיות, תוך מתן מענה על שאלות ושיתוף פעולה מלא אתכם בכל צעד בדרך.

היעזרו בשמאי מקרקעין באשדוד מיומן

ליצירת קשר

מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם!

הערכת שווי נכס - פונים אל המומחים

הערכת שווי נכס

קיימים מקרים שונים בהם אנו נזקקים להערכת שווי הנכס שברשותנו. בין אם מדובר בהערכה לצורך מימון עסקה, הערכה לצורך רכישה או מכירה, הערכה לצורך פירוק

קרא עוד »
ערעור על היטל השבחה - היעזרו בבעל מקצוע

ערעור על היטל השבחה

היטל השבחה הינו מס הקבוע בחוק אותו עלינו לשלם לועדה המקומית לתכנון ולבניה בגין עליית שוויים של המקרקעין שברשותנו בעקבות אישור תכנית, מתן הקלות או

קרא עוד »